Επιστολή διαμαρτυρίας προς την Cosmote από κατοίκους της Πλάκας

0

Τα έντονα προβλήματα στο δίκτυο της Cosmote-κάτι που εμφανίζεται και σε άλλα χωριά-όταν κόβεται η ηλεκτροδότηση, επέλεξαν να αναδείξουν κάτοικοι της Πλάκας, εκφράζοντας τις έντονες διαμαρτυρίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της εν λόγω εταιρείας, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα τη διακοπή κάθε επικοινωνίας.

Όπως αναφέρεται και στη σχετική επιστολή, δημιουργούνται τεράστια προβλήματα σε οικογένειες με παιδιά που είναι στο σχολείο, σε εργαζόμενους και ειδικά σε ηλικιωμένους, που εν μέσω πανδημίας η μόνη επαφή που έχουν με τις οικογένειές τους είναι τηλεφωνική ενώ ταυτόχρονα προειδοποιούν για τη διακοπή των συνδρομών εφόσον δεν αποκατασταθεί άμεσα το τεχνικό αυτό πρόβλημα.

Διαβάστε την επιστολή

Η παρούσα αποτελεί την τελευταία μας έκκληση προς την εταιρεία COSMOTE για την αποκατάσταση των επαναλαμβανόμενων προβλημάτων που παρουσιάζονται στο δίκτυο της επηρεάζοντας με ολοκληρωτικό τρόπο την επικοινωνία στον τόπο μας.

Είμαστε κάτοικοι ενός απομακρυσμένου χωριού στο ακριτικό νησί της Λήμνου, για το οποίο, η ανεμπόδιστη πρόσβαση στο διαδίκτυο και η απρόσκοπτη επικοινωνία δεν είναι όψεις κάποιας πολυτέλειας αλλά προϋπόθεση επιβίωσης.

Κάθε φορά που στο χωριό μας, την Πλάκα, διακόπτεται η παροχή ρεύματος -κάτι που συμβαίνει δυστυχώς συχνά- αποκλείεται αυτόματα και η πρόσβασή μας στο δίκτυο της Cosmote, ενώ οι άλλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών λειτουργούν κανονικά.

Έχουμε πολλάκις ειδοποιήσει την Cosmote για το εν λόγω παράδοξο, ωστόσο η μόνη «λύση» που δόθηκε είναι η παράταση της λειτουργίας του δικτύου για δύο ώρες μετά από κάθε blackout. Με την παρέλευση του διώρου, το δίκτυο περιέρχεται σε λήθη.

Οι διακοπές ρεύματος είναι πολύωρες και όταν σε αυτές έρχεται να προστεθεί η παύση λειτουργίας του δικτύου τηλεπικοινωνιών, προκαλείται πολύωρη αναστάτωση στους κατοίκους – συνδρομητές της Cosmote. Tεράστια προβλήματα δημιουργούνται σε οικογένειες με παιδιά που είναι στο σχολείο, σε εργαζόμενους και ειδικά σε ηλικιωμένους, που εν μέσω πανδημίας η μόνη επαφή που έχουν με τις οικογένειές τους είναι τηλεφωνική.

Φυσικά, είμαστε απλώς λίγοι κάτοικοι ενός μικρού χωριού στα σύνορα της χώρας, όπου όχι η εταιρική κοινωνική ευθύνη δεν φτάνει, αλλά η εταιρεία δεν ενδιαφέρεται να διασφαλίσει ούτε καν την κανονική της λειτουργία. Δεν ζητάμε κάτι αδιανόητο: ζητάμε να έχουμε πρόσβαση στις υπηρεσίες για τις οποίες πληρώνουμε αδρά.

Ζητάμε την άμεση αποκατάσταση της βλάβης αυτή, δια παντός. Σε αντίθετη περίπτωση, θεωρούμε αυτονόητη την κατάργηση των συνδρομών μας αλλά και την δημόσια καταγγελία της εταιρείας για την άθλια ποιότητα των υπηρεσιών της.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

X