Ερώτηση βουλευτών για την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών με τη Θεσσαλονίκη

0

Ερώτηση στον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Πλακιωτάκη, για την ανεπαρκή σύνδεση των νησιών του βορείου Αιγαίου και των Κυκλάδων με τη Θεσσαλονίκη, κατέθεσαν 25 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, μεταξύ των οποίων και ο βουλευτής Λέσβου, Γιάννης Μπουρνούς.

Η ερώτηση ήρθε ύστερα από δημοσιεύματα στον τύπο ότι η σύνδεση, που αφορά το δρομολόγιο που εκτελείται μια φορά την εβδομάδα από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τα νησιά του Βορείου Αιγαίου (Λήμνος, Λέσβος, Χίος, Σάμος, Ικαρία, Φούρνοι) και των Κυκλάδων (Μύκονος, Σύρος) με τελικό προορισμό τον Πειραιά, θα ισχύει από τις 6 Μαρτίου έως και τις 5 Ιουνίου και θα διακοπεί για τους θερινούς μήνες, κατά τους οποίους θα εκτελείται μόνο από το λιμάνι της Καβάλας, γεγονός που δεν καλύπτει τις ανάγκες του επιβατικού κοινού.

«Ανεπαρκής η σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά Βορείου Αιγαίου και Κυκλάδων»

Στις 6 Μαρτίου 2021 πραγματοποιήθηκε το πρώτο επιδοτούμενο δρομολόγιο της ακτοπλοϊκής  σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του Βορείου Αιγαίου και των Κυκλάδων.

Όπως έγινε γνωστό,  η συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή σύνδεση, επρόκειτο να ξεκινήσει από τον περασμένο Νοέμβριο, ωστόσο  καθυστέρησε λόγω της κατάστασης που διαμορφώθηκε από τα υγειονομικά μέτρα για τον περιορισμό  της πανδημίας του κορονοϊού.  

Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, η σύνδεση, που αφορά το δρομολόγιο  που εκτελείται μια φορά την εβδομάδα από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τα νησιά του Βορείου  Αιγαίου (Λήμνος, Λέσβος, Χίος, Σάμος, Ικαρία, Φούρνοι) και των Κυκλάδων (Μύκονος, Σύρος) με τελικό προορισμό τον Πειραιά, θα ισχύει από τις 6 Μαρτίου έως και τις 5 Ιουνίου και θα διακοπεί για  τους θερινούς μήνες, κατά τους οποίους θα εκτελείται μόνο από το λιμάνι της Καβάλας, γεγονός που  δεν καλύπτει το 1.500.000 των Θεσσαλονικέων, οι οποίοι ζητούν λειτουργικά δρομολόγια από το δικό  τους λιμάνι.  

Κατόπιν των ανωτέρω, 

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
  1. Πως δικαιολογείται από την ηγεσία του Υπουργείου η διακοπή του δρομολογίου κατά τους  θερινούς μήνες;
  2. Πόσο θα κοστίσει συνολικά στον Έλληνα φορολογούμενο το επιδοτούμενο δρομολόγιο της  ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του Βορείου Αιγαίου και των  Κυκλάδων;
  3. Από τη στιγμή που επελέγη να μην ξεκινήσει η ακτοπλοϊκή σύνδεση το Νοέμβριο λόγω της  πανδημίας του κορονοϊού και καθώς βρίσκονται ακόμη σε ισχύ τα περιοριστικά μέτρα κατά  της εξάπλωσης του κορονοϊού, σε τι εξυπηρετεί η έναρξη της σύνδεσης από τις αρχές Μαρτίου μέχρι και τις αρχές Ιουνίου;

Οι ερωτώντες βουλευτές

Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος, Αβραμάκης Ελευθέριος, Αλεξιάδης Τρύφων, Αυλωνίτης Αλέξανδρος – Χρήστος, Βαρδάκης Σωκράτης, Γκιόλας Ιωάννης, Ζουράρις Κωνσταντίνος, Καρασαρλίδου Ευφροσύνη (Φρόσω), Κασιμάτη Ειρήνη (Νίνα), Καφαντάρη Χαρούλα (Χαρά), Μάλαμα Κυριακή, Μαμουλάκης Χαράλαμπος (Χάρης), Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος, Μιχαηλίδης Ανδρέας, Μπουρνούς Ιωάννης, Νοτοπούλου Αικατερίνη, Παπαδόπουλος Αθανάσιος (Σάκης), Πούλου Παναγιού (Γιώτα), Ραγκούσης Ιωάννης, Σκουρολιάκος Παναγιώτης (Πάνος), Σκούφα Ελισσάβετ (Μπέττυ), Συρμαλένιος Νικόλαος, Φάμελλος Σωκράτης, Χρηστίδου Ραλλία, Ψυχογιός Γεώργιος

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

X