Λαϊκή Συσπείρωση: Σε κίνδυνο ο οδικός άξονας Καλλονής-Πέτρας με ευθύνη Περιφέρειας

0

Ανησυχία επικρατεί στη δυτική Λέσβο σχετικά με την τύχη του έργου κατασκευής του οδικού άξονα που θα συνδέει την Καλλονή με την Πέτρα, καθώς πληθαίνουν οι φωνές που αναδεικνύουν ολιγωρία της Περιφερειακής Αρχής, διαψεύδοντας τις πρόσφατες δηλώσεις που παραχώρησε ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου, Κώστας Μουτζούρης.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Λαϊκή Συσπείρωση καταγγέλλει πως ο κ. Μουτζούρης συνεχίζει να παραπλανά την κοινή γνώμη, αποκρύπτοντας την αλήθεια και προσπαθώντας να υποβαθμίσει προβλήματα, που αν δε λυθούν μεθοδικά και νόμιμα, ενδέχεται να οδηγήσουν το σημαντικό αυτό έργο στις καλένδες.

Σημειώνεται πως και η Συμπαράταξη Πολιτών εξέδωσε πρόσφατα ανακοίνωση, θέτοντας ερωτήματα προς την Περιφερειακή Αρχή σε σχέση με την πορεία και την τύχη του έργου.

Ανακοίνωση Λαϊκής Συσπείρωσης

Με ευθύνη της Περιφερειακής Αρχής σε άμεσο κίνδυνο το έργο “ΟΔΙΚΟΣ  ΑΞΟΝΑΣ ΚΑΛΛΟΝΗΣ – ΠΕΤΡΑΣ”

Ο κ. Περιφερειάρχης, συνεπικουρούμενος από τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Χριστόφα, μετά την αποκάλυψη της Λαϊκής Συσπείρωσης για τα σοβαρότατα προβλήματα που δημιουργήθηκαν, με δική του ευθύνη για την υλοποίηση του έργου “ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΚΑΛΛΟΝΗΣ – ΠΕΤΡΑΣ”, συνεχίζει να παραπλανά την κοινή γνώμη, να αποκρύπτει την αλήθεια και να προσπαθεί να υποβαθμίσει τα προβλήματα τα οποία εάν δε λυθούν μεθοδικά και νόμιμα, θα οδηγήσουν το σημαντικότατο αυτό έργο στις καλένδες.

Σε δήλωσή του ο κ. Μουτζούρης χθες, 12/1/2022 στα “ΝΕΑ της Λέσβου” αναφέρει ότι: «Οι διορθώσεις έχουν ολοκληρωθεί από το Υπουργείο Υποδομών, μετατοπίζοντας τον δρόμο δεξιότερα σε μήκος περίπου 1χλμ».

Η δήλωση αυτή του Περιφερειάρχη, διαψεύδεται από έγγραφο της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών που ήρθε σε γνώση της Οικονομικής Επιτροπής την 21/12/2021 και στο οποίο αναφέρονται επί λέξη, μεταξύ άλλων, τα εξής:

«Οι μελέτες που απαιτείται να εκπονηθούν για την τροποποίηση των εγκεκριμένων μελετών του οδικού έργου (και επομένως του κτηματολογίου), θα γίνουν με μέριμνα της Υπηρεσίας μας και αφορούν μήκος 4χλμ, κάτι που αναμένεται να συγκεκριμενοποιηθεί το προσεχές διάστημα…»

Έτσι έχουμε:

1η διάψευση: Οι μελέτες αφορούν μήκος τεσσάρων (4) χλμ και όχι ενός (1) χλμ που επικαλείται ο κ. Περιφερειάρχης.

2η διάψευση: Η νέα χάραξη δεν είχε καν συγκεκριμενοποιηθεί μέχρι  την 21/12/2021, όπως αναφέρεται στο έγγραφο του Υπουργείου Υποδομών.

Αλήθεια με ποιο μαγικό τρόπο ολοκληρώθηκαν οι μελέτες την 12/1/2022, όπως ισχυρίζεται ο κ. Μουτζούρης;

3η διάψευση: Το Υπουργείο δεν αναφέρεται σε απλή μετατόπιση του δρόμου, αλλά σε εκπόνηση μελετών οι οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν γέφυρες, κόμβους, κτηματολόγιο κλπ. Αυτά αποκρύπτει, δυστυχώς, ο κ. Περιφερειάρχης υποτιμώντας την νοημοσύνη μας.

Είναι όμως βέβαιο ότι η απόκρυψη της αλήθειας, η  υποβάθμιση των προβλημάτων,  δεν οδηγεί στην λύση τους αλλά αντίθετα, τα γιγαντώνει και τα καθιστά ανυπέρβλητα.

Αντί, συνεπώς, να δηλώνει ο κ. Περιφερειάρχης ότι οι «διορθώσεις έχουν ολοκληρωθεί», λες και πρόκειται για αγροτικό δρόμο, οφείλει να ενημερώσει το Περιφερειακό Συμβούλιο και τους κατοίκους της Λέσβου εαν έχει υπογραφεί η Σύμβαση εκπόνησης των νέων μελετών μεταξύ Υπουργείου και μελετητών, ποιο είναι το οικονομικό της αντικείμενο και ποιος είναι ο χρόνος παράδοσής τους.

Πάντως, τα κακά μαντάτα όπως μαθαίνουμε, είναι ότι, η δικάσιμος προσδιορισμού τιμών μονάδας της αναγκαστικής απαλλοτρίωσης των Ιδιοκτησιών για την κατασκευή του έργου, αναβλήθηκε για το φθινόπωρο, προοιωνίζοντας δυστυχώς το αμφίβολο μέλλον του έργου.

Η Περιφερειακή Αρχή του κ. Μουντζούρη αποδεικνύεται για μία ακόμη φορά αδύναμη να πραγματοποιήσει το «ΆΛΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ» που είχε υποσχεθεί προεκλογικά.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

X