Σύλλογος Εκπαιδευτικών: Συνεχίζουν την πολιτική «εξοικονόμησης» εκπαιδευτικών

0

Παραμένουν οι ελλείψεις και τα κενά στα δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία της Λήμνου μετά και τη Δ’ φάση διορισμών αναπληρωτών, με το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να κάνει λόγο για εικόνα υποβάθμισης με κλειστά τμήματα υποδοχής και ένταξης αλλά και ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.

Σύμφωνα με το Σύλλογο, το Υπουργείο οφείλει να προχωρήσει άμεσα στο διορισμό 4 δασκάλων ειδικής αγωγής για τη στελέχωση των Τμημάτων Ένταξης των δημοτικών σχολείων Κοντοπουλίου, Κοντιά, Μούδρου και 2ου Μύρινας, 2 δασκάλων για τη στελέχωση των Τάξεων Υποδοχής Αλλοδαπών μαθητών (ΖΕΠ) των δημοτικών σχολείων Νέας Κούταλης και 2ου Μύρινας, 2 δασκάλων Παράλληλης Στήριξης πλήρους ωραρίου για τις ανάγκες των μαθητών που έχουν διάγνωση των δημοτικών σχολείων 2ο Μύρινας, 3ο Μύρινας και Κοντιά, 2 νηπιαγωγών Παράλληλης Στήριξης πλήρους ωραρίου για τις ανάγκες των νηπίων που έχουν διάγνωση για τα νηπιαγωγεία Κοντιά και 4ο Μύρινας, ενός σχολικού νοσηλευτή για την πλήρη στήριξη των παιδιών στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας και στο 1ο Νηπιαγωγείο Μύρινας, 2 εκπαιδευτικών Θεατρικής Αγωγής, 2 εκπαιδευτικών Εικαστικών και 2 εκπαιδευτικών Μουσικής για τη διδασκαλία των ανωτέρω μαθημάτων.

Σημειώνεται πως το υπόμνημα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών κατέθεσαν στη Βουλή ως αναφορά για την Υπουργό Παιδείας, η βουλευτής Λέσβου του ΚΚΕ Μαρία Κομνηνάκα, μαζί με τη βουλευτή Διαμάντω Μανωλάκου και το βουλευτή Μανώλη Συντυχάκη.

Αναλυτικά όσα αναφέρει στο υπόμνημά του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών:

Το Υπουργείο Παιδείας, μαζί με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, συνεχίζουν την πολιτική «εξοικονόμησης» εκπαιδευτικών, εξαφάνισης κενών με το αντιεκπαιδευτικό μέτρο των 25 μαθητών ανά τμήμα, ανάθεσης της διδασκαλίας μαθημάτων ειδικοτήτων όπως θεατρική αγωγή, εικαστικά, μουσική, σε δασκάλους ΠΕ70 που δεν έχουν εξειδικευτεί στα αντικείμενα των συγκεκριμένων μαθημάτων. Με αυτό τον τρόπο συντηρούν πραγματικές ελλείψεις και κενά, υποβαθμίζοντας την παρεχόμενη ποιότητα εκπαίδευσης στα δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία πανελλαδικά, αλλά και στο ακριτικό νησί της Λήμνου.

Έτσι, μετά και τη Δ΄ φάση διορισμών αναπληρωτών, παραμένουν οι σοβαρές ελλείψεις και τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό και στα σχολεία της Λήμνου, με την εικόνα υποβάθμισης της λειτουργικότητας δημοτικών σχολείων, με κλειστά τμήματα υποδοχής αλλοδαπών μαθητών (ΖΕΠ), (Δημοτικά Σχολεία Νέας Κούταλης και 2ο Μύρινας), αλλά και κλειστά Τμήματα Ένταξης, (Δημοτικά Σχολεία Κοντοπουλίου, Μούδρου, Κοντιά), ελλείψεων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, δασκάλων και νηπιαγωγών Παράλληλης Στήριξης, σχολικών νοσηλευτών.

Επαναλαμβάνουμε την περίπτωση δασκάλας ΠΕ70 που δεν της έχουν δώσει τμήμα ή τάξη για διδασκαλία και την υποχρεώνουν να διδάσκει αποκλειστικά μαθήματα ειδικοτήτων καλλιτεχνικών μαθημάτων τη στιγμή που αρνούνται πεισματικά να χωρίσουν σε δύο τμήματα τη Δ΄ τάξη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας με 22 εγγεγραμμένους μαθητές, από τους οποίους οι 4 έχουν διάγνωση για ειδικές μαθησιακές και όχι μόνο ανάγκες.

Χαρακτηριστική είναι η «ξύλινη» απάντηση της Υφυπουργού Παιδείας σε αναφορά των βουλευτών του ΚΚΕ για τη συγχώνευση των τμημάτων της Δ΄ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας, επικαλούμενη το όριο των 25 μαθητών ανά τμήμα, χωρίς να λαμβάνει υπόψη τους 4 μαθητές με μαθησιακές και όχι μόνο ανάγκες, ενώ δεν απαντά στην ουσία στο αίτημα για δημιουργία οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών ειδικότητας Θεατρικής Αγωγής, αλλά και άλλων ειδικοτήτων.

Βλέπουν τα παιδιά ως αριθμούς και όχι ως προσωπικότητες που έχουν ανάγκη την ποιοτική, αναβαθμισμένη διαπαιδαγώγηση, μόρφωση, ομαλή ένταξη στην τοπική κοινωνία με παράλληλη ανάπτυξη της κριτικής σκέψης.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

X